Firma "Aspius Pro Fishing Outdoor" Sp. z o.o. jest oficjalnym sprzedawcą łodzi aluminiowych Viking, oficjalnym dystrybutorem w Polsce oraz oficjalnym dystrybutorem na Rosję, Ukrainę, Białoruś, Litwę, Łotwę i Estonię.
 
Ceny łodzi Viking, które oferujemy naszym docelowym Klientom są identyczne, jak ceny fabryczne w cenniku producenta.
Sprzedajemy łodzie wyłącznie po cenie producenta. Natomiast każdy nasz Klient ma dodatkowo możliwość negocjacji ceny fabrycznej!
 
Jesteśmy bardzo elastyczni w dostosowywaniu wyposażenia łodzi do potrzeb Klientów. Jesteśmy w stanie zrealizować praktycznie każde życzenie Klienta pod warunkiem, że nie będzie ono miało negatywnego wpływu na konstrukcję łodzi i bezpieczeństwo jej przyszłych użytkowników. Gwarantujemy Klientom wysoką jakość, trwałość, precyzję i estetykę wykończenia oferowanych przez nas łodzi.
 

Każda z łodzi może być wyposażona w dowolny sprzęt nawigacyjny i inny wskazany przez kupującego.

Symbol cyfrowy stanowiący element nazwy łodzi (330, 390, 460, 550, 680, 700 itd.) odpowiada długości kadłuba.
Wszystkie typy produkowanych przez nas łodzi zostały przetestowane i otrzymały stosowne certyfikaty użytkowania.
Nasze produkty są oczywiście objęte gwarancją zgodnie z obowiązującymi przepisami.

Aktualne ceny łodzi podajemy tylko na indywidualne zapytania. Bazujemy na cenniku wersji podstawowych łodzi. Ostateczna cena łodzi jest zależna przede wszystkim od jej docelowej konfiguracji.

Zapraszamy do zakupu łodzi aluminiowych Viking!
 
 
Kilka słów o firmie Viking.
 
"VIKING" jest polską firmą specjalizującą się w projektowaniu i budowaniu łodzi. Założycielem i właścicielem firmy jest Ryszard Gryszpiński.

Wieloletnie doświadczenie pracowników firmy i obycie z łodziami morskimi i śródlądowymi ma istotne znaczenie dla rozumienia potrzeb użytkowników łodzi, dla projektowania i budowania łodzi w taki sposób, aby ich przyszłym użytkownikom zagwarantować bezpieczeństwo i komfort zgodny z ich oczekiwaniami. Wszystkie nasze łodzie wykonujemy wyłącznie z aluminium typ PA - 13 odpornego na korozję słonej wody morskiej. W całości są one konstrukcjami spawanymi metodą TIG i MIG spawami podwójnymi, tzn. - od zewnątrz i od środka kadłuba, co stanowi gwarancję wytrzymałości spawów łączeniowych całości konstrukcji łodzi. Nie wykonujemy jednostek z innych materiałów.

To czym się zajmujemy, to nie tylko nasza praca, ale również i nasza pasja. Motywuje nas to do nieustannych poszukiwań najlepszych rozwiązań w branży.

Budowa dowolnych jednostek pływających zobowiązuje ich producenta do zachowania najwyższych standardów jakości, rozwagi i odpowiedzialności ze względu na bezpieczeństwo przyszłych użytkowników.

Budowa łodzi aluminiowych jest szczególnym wyzwaniem. Spawanie aluminium jest o wiele trudniejsze niż spawanie stali i wymaga szczególnie wysokich kwalifikacji zawodowych oraz zobowiązuje do stałego doskonalenia umiejętności i profesjonalnego pogłębiania wiedzy. Technologia spawania aluminium wymaga stosowania zupełnie innego sprzętu i narzędzi niż używane do materiałów stalowych. Firmy produkujące sprzęt spawalniczy mają takie rozwiązania technologiczne, jakich człowiekowi, który nie jest wtajemniczony w proces spawania tak trudnego materiału jakim jest aluminium, trudno sobie wyobrazić, jak to wszystko działa.

Niezaprzeczalnym atutem jest znakomita wytrzymałość spoin łączących całą konstrukcję łodzi spawanych metodą TIG i MIG. Warunkiem jest używanie pierwszej klasy specjalistycznego sprzętu i narzędzi spawalniczych. Proces produkcji wymaga też stosowania odpowiednich narzędzi do cięcia i gięcia arkuszy aluminium o grubości 3, 4, 5 lub więcej milimetrów i innych narzędzi specjalistycznych. Większość z nich zmuszeni jesteśmy sprowadzać z zagranicy.
Dbamy o to, aby materiał używany przez nas do produkcji łodzi był najwyższej jakości. Aluminium z którego produkujemy łodzie, sprowadzamy wyłącznie z najlepszych zagranicznych i polskich hut. Wszystkie rodzaje naszych łodzi wykonane są z najlepszych stopów i rodzajów aluminium typ PA -13 o twardości H -111 odpornych na korozję w najtrudniejszych warunkach morskich. Korozja w słonej wodzie morskiej przebiega szybko i może zrujnować szybko nawet najlepszą stal. W związku z tym właśnie do budowy solidnych konstrukcji morskich stosuje się zwykle wysokiej jakości aluminium. Jakość stosowanych materiałów i technologia budowy jednostek jest nie do przecenienia.

Zatrudniamy tylko wybranych najlepszych specjalistów - spawaczy, którzy nie tylko znają doskonale wykonywany zawód, ale są również pasjonatami tego, co produkują.