VIKING 680 - to morska łódź o całkowicie aluminiowej, nowoczesnej konstrukcji, umożliwiającej jej użytkowanie na akwenach słonych i słodkich, zarówno do celów wędkarskich, jak i do zadań specjalnych przez służby państwowe i ratownicze.

VIKING 680 - ZOBACZ ŁÓDŹ (Kliknij w link)

VIKING 680 - to morska łódź o całkowicie aluminiowej, nowoczesnej konstrukcji, umożliwiającej jej użytkowanie na akwenach słonych i słodkich, zarówno do celów wędkarskich, jak i do zadań specjalnych przez służby państwowe i ratownicze, np.: WOPR, Straż Pożarną, Wojsko, Policję, Państwową lub Ochotniczą Straż Rybacką, Służby Celne, Ochrony Granic, Ochrony Przyrody i pozostałe. W przypadku zainteresowania łodzią ze strony służb specjalistycznych, na ich życzenie oferujemy możliwość wyposażenia łodzi w wymagane przez nie, niezbędne im do sprawnego działania specjalistyczne urządzenia. Oferujemy możliwość dowolnej opcjonalnej aranżacji wyposażenia kadłuba zgodnie z życzeniem Klienta (kokpit, zadaszenie, urządzenia echolokacyjne – echosondy, sonary, plotery, GPS, radar itp.). Łódź posiada certyfikat niezbędny dla potrzeb jej użytkowania w warunkach morskich.

VIKING 680 - to kolejny model morskiej łodzi, nad którym intensywnie pracowaliśmy. Tę łódź zaprojektowaliśmy i będziemy budować w dwóch wersjach siostrzanych (OPEN i SLX). Łódź zapewnia wystarczająco dużo miejsca dla 8 osób załogi (6 + 2), posiada kabinę wyposażoną w WC, wyposażona we wszystkie niezbędne narzędzia nawigacyjne i posiada zabudowaną zadaszoną kabinę dla całej załogi. Zaprojektowana do pracy z silnikiem zaburtowym do 300 KM lub z silnikiem stacjonarnym do 170 KM. Kategoria projektowa C.

Podstawowe dane techniczne łodzi Viking 680:
- długość kadłuba - ca’ 682 cm;
- szerokość kadłuba (bez odbojnic) - 249 cm;
- zanurzenie do KLW - 40 cm;
- wyporność do KLW - 2050 kg
- zalecana moc silnika - 150 - 170 KM;
- szacunkowa masa surowego kadłuba – ca’ 1000 kg;
- dno, pawęż - blacha aluminiowa 5 mm;
- burty, podłoga kokpitu - blacha aluminiowa 4 mm;
- pokład - blacha aluminiowa 3 i 4 mm;
- sterówka i elementy zabudowy – blacha aluminiowa 3 mm;
- usztywnienia (wręgi, wzdłużniki) - blacha aluminiowa 4 i 5 mm;
- konstrukcja uchwytu silnika ("bracket") – 10 mm;
- pojemność zbiornika paliwa - ok. 170 l
- obsada - 6 do 8 osób;
- miejsca siedzące - 6 (z czego 4 pod dachem);
- kategoria projektowa C;
- Certyfikat Bezpieczeństwa Polskiego Rejestru Statków.

Wyposażenie wersji podstawowej Vikinga 680:
- kabina sanitarna z WC morskim
- kuchenka + zlewozmywak
- uchwyty na wędki na relingu i na dachu sterówki
- drabinka rufowa
- wycieraczka przedniej szyby

Opcjonalnie:
- lodówka;
- zbiornik na wodę słodką;
- rozkładany blat;
- dodatkowe gniazda na nogi + fotele;
- zamiast WC podwójne siedzisko;
- rozkładane zadaszenie nad kokpitem;

Jesteśmy w stanie zrealizować praktycznie każde życzenie Klienta (dla przykładu: budowę platformy rufowej z drabinką dla nurków) jeśli nie narusza ono zasad bezpieczeństwa oraz konstrukcji, gwarantując wysoką jakość, trwałość, precyzję i estetykę wykończenia.