VIKING 460 - ten model łodzi jak najbardziej polecamy wymagającym wędkarzom. Z pewnością spełni ich oczekiwania.jest jednostką zbudowaną całkowicie z aluminium typ PA- 13 odpornego na korozję słonej wody morskiej. 

VIKING 460 - ZOBACZ ŁÓDŹ (Kliknij w link)

VIKING 460 - ten model łodzi jak najbardziej polecamy wymagającym wędkarzom. Z pewnością spełni ich oczekiwania.jest jednostką zbudowaną całkowicie z aluminium typ PA- 13 odpornego na korozję słonej wody morskiej. W całości jest konstrukcją spawaną metodą TIG i MIG spawami podwójnymi, tzn. - od zewnątrz i od środka kadłuba, co gwarantuje wytrzymałość spawów łączeniowych całości konstrukcji łodzi.

Z uwagi na konstrukcję płaskodenną, a zarazem konstrukcję wypornościową łódż posiada tylko 14 cm zanurzenia kadłuba. Stabilność początkowa i całkowita jest nie do pobicia przez inne jednostki w tej kategorii. Całkowicie płaski pokład podstawowy jest posadowiony na solidnej konstrukcji wręgowej co pozwala na dowolną adaptację tej jednostki do różnych zadań i celów. Możemy konfigurować ustawienie siedzisk oraz konsoli sterowniczej w dowolnym miejscu co nie naruszy stabilności łodzi. Pokład łodzi w całości jest wykonany z wysokiej jakości aluminiowej blachy ryflowanej, która zabezpiecza załogę przed niebezpieczeństwem poślizgnięcia się i wywrotki. Bardzo wysokie burty oraz szerokość kadłuba stawia tą jednostkę na pierwszym miejscu wśród łodzi ratowniczych.

W założeniu VIKING 460 S jest konstrukcją szczególnie dedykowaną wszelkiego rodzaju służbom ratowniczym. Jednostki takie jak ta łódź są używane niejednokrotnie w bardzo trudnych warunkach, w akcjach ratunkowych, ewakuacji ludzi i sprzętu. Stąd niezwykle istotną rolę odgrywa grubość poszycia. 3 mm blacha aluminiowa o twardości H-111 nawet przy zdecydowanie mocnym uderzeniu w twardą przeszkodę nie ulega uszkodzeniu. Z uwagi na płaskodenną, a zarazem wypornościową konstrukcję (podwójna podłoga) łódź posiada tylko 14 cm zanurzenia kadłuba co jest jej kolejnym atutem.

Stabilność początkowa i całkowita jest nie do pobicia przez inne jednostki w tej kategorii. Całkowicie płaski pokład podstawowy jest posadowiony na solidnej konstrukcji wręgowej, co pozwala na dowolną adaptację tej jednostki do różnych zadań i celów. Konstrukcja łodzi pozwala konfigurować ustawienie siedzisk oraz konsoli sterowniczej w dowolnym miejscu bez ryzyka naruszenia stabilności łodzi. Pokład łodzi w całości jest wykonany z wysokiej jakości aluminiowej blachy ryflowanej, która zabezpiecza załogę przed niebezpieczeństwem poślizgnięcia się i upadku. Bardzo wysokie burty oraz szerokość kadłuba stawiają tę jednostkę na pierwszym miejscu wśród łodzi ratowniczych.

Podstawowe dane techniczne łodzi Viking 460:
- długość kadłuba - 460 cm;
- szerokość kadłuba bez odbojnic - 198 cm;
- zanurzenie do KLW - 14 cm;
- wysokość burty od KLW - 89 cm;
- stanowisko sternika (sterówka) - tak;
- grubość blachy aluminiowej (typ – PA-13) - 3 mm;
- przestrzeń na komory wypornościowe - dwie (pod podłogą i na dziobie);
- zakładana masa surowego kadłuba z aluminium (blachy + profile) bez silnika - ca’ 220 kg;
- obsada - maksymalnie 6 osób; (3-4 osobom zapewnia komfortowe wędkowanie)
- kategoria projektowa C;
- inne: - samoczynny spływ wody z pokładu, bez potrzeby montowania pomp zęzowych;
- całkowicie płaska podłoga;

Do napędu łodzi zalecamy silnik przyczepny zaburtowy – kolumna L (508 mm) o mocy od 15 do max. 70 KM.

Każda z łodzi może być wyposażona w dowolny sprzęt nawigacyjny i inny wskazany przez kupującego.

Jesteśmy w stanie zrealizować praktycznie każde życzenie Klienta, jeśli nie narusza ono zasad bezpieczeństwa oraz konstrukcji, gwarantując wysoką jakość, trwałość, precyzję i estetykę wykończenia oferowanych przez nas łodzi.